Гарантійні зобов'язання на обладнання GODEX

  1. Ці гарантійні зобов'язання поширюються на пристрої, далі Обладнання, придбані у офіційного представника бренду GODEX, ТОВ «НВО «РИФ», далі Виконавець.
  2. Виробник гарантує коректну роботу проданого Обладнання - принтерів GODEX (гарантійний строк) впродовж двох років, з дати підписання Видаткової накладної.
  3. Гарантія на Додаткове обладнання (відокремлювач, обрізчик, змотувач) становить 6 (шість) місяців з дати продажу. У виконанні гарантійних забов’язань може бути відмовлено, якщо встановлення Додаткового обладнання (відокремлювач, обрізчик) у принтер було здійснено не фахівцями нашого СЦ.
    Гарантія на обрізчик, що йде в комплекті з принтером, або придбан окремо (за умови встановлення фахівцями СЦ ТОВ «НВО РИФ»), становить:роторного типу – 6 (шість) місяців або 250тис різів на папір щільністю до 200 г/м.кв.гільйотинного типу – 6 (шість) місяців або 200 тис. різів на папір щільністю до 200 г/м.кв.
    Гарантійні забов’язання не поширюються на випадки використання обрізчиків для відрізання паперу з прошарком клею.
  4. Первісна установка та введення Обладнання в експлуатацію не входять до переліку даних Гарантійних зобов’язань.
  5. Покупець перевіряє комплектність Обладнання при отриманні товару. Післяпродажні претензії по комплектності поставленого Обладнання приймаються протягом 3-х робочих днів з дати підписання Видаткової накладної.
  6. Доставка Обладнання в сервісний центр компанії Виконавця і назад, до місця експлуатації, здійснюється силами та за рахунок Замовника. Гарантійний ремонт проводить сервісний центр ТОВ «НВО «РИФ», що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська 9, корп. 90. Тел. (044) 369-57-55.
  7. Несправне Обладнання, що знаходиться на гарантійному обслуговуванні, може бути відремонтовано протягом 10 (десяти) робочих днів. У разі відсутності запасних частин і пристосувань на складі на момент звернення, термін ремонту може бути збільшений до 21 (двадцяти одного) робочого дня за погодженням з представником Покупця або замінено на аналогічне, справне.
  8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали, аксесуари, деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації, в тому числі кабелі, мережеві адаптери, перехідники тощо, а також на профілактичні роботи, чистку внутрішніх частин Обладнання.Гарантія на друкуючу голівку, що йде в комплекті з принтером, або придбану окремо (за умови встановлення фахівцями СЦ ТОВ «НВО РИФ»), становить: 203dpi -  6 (шість) місяців або 25 (двадцять п’ять) км пробігу, 300dpi - 6 (шість)  місяців або 15 (п’ятнадцять) км пробігу, 600dpi – 6 (шість) місяців або 5 (п’ять) км пробігу,  в залежності від того що настане раніше з дати підписання Видаткової накладної. Гарантійні зобов’язання не поширюються на друкуючі голівки з механічними пошкодженнями (оцінювання проводиться під 20-ти кратною лупою), слідами забруднення, пошкодженнями в наслідок недбалого поводження або ремонту чи встановлення не фахівцями нашого сервісного центру.
  9. У виконанні гарантійних зобов'язань Замовнику може бути відмовлено у таких випадках:
    • при порушенні цілісності заводських пломб і гарантійних наліпок;
    • при відсутності, зміні, нерозбірливості або невідповідності заводського номеру на Обладнанні від вказаного в гарантійному талоні або інших угодах;
    • при виході Обладнання з ладу внаслідок некваліфікованого встановлення, налаштування, перепрограмування або недотримання правил і умов експлуатації, що пред'являються до Обладнання цього типу згідно технічної документації  (використання нерегламентованої напруги, включаючи кидки харчування тощо);
    • при наявності механічних пошкоджень і дефектів (відколи, вм'ятини, тріщини, подряпини тощо), викликаних порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації;
    • при виявленні на обладнанні слідів задимлення, сильного забруднення внутрішніх вузлів, попадання всередину рідини;
    • при виявленні всередині корпусу Обладнання сторонніх предметів, не залежно від їх природи, якщо можливість подібного не обумовлена ​​в технічній документації або інших інструкціях по експлуатації Обладнання;
    • якщо Обладнання розкривалося або проводилися ремонтні роботи будь-ким, крім фахівців сервісного центру компанії Виконавця;
    • якщо відмова обладнання викликана дією факторів непереборної сили (наслідками стихійних лих, природних факторів, форс-мажорних обставин) або діями третіх осіб.
  10. Виробник не несе відповідальності перед Замовником за прямі або непрямі збитки, втрачену вигоду або інший збиток, що виник в результаті несправності або збоїв в роботі придбаного Обладнання.
  11. Строк служби Обладнання складає п’ять років.  
ЗАКОН УКРАЇНИ про захист прав споживачів
Розділ 1
Загальні положення
Стаття 1. Визначення термінів

3) Виконавець – суб’єкт господарювання, якій виконує роботи або надає послуги;

4) Виробник – суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар;

5) Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг;

25) Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Умови обміну/повернення товару належної якості, згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Згідно з норми Закону, щоб підтвердити що «товар не використовувався», його повинен перевірити наш сервісний центр у строк до 5-ти робочих днів з моменту надходження обладнання для повернення у СЦ.

Підстави для відмови:

  • товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • для принтерів термо- та термотрансферного друку або чекових, підтверджені витрати термоголівки понад 10 метрів пробігу, ввважається не придатним до повернення;
  • на основний пристрій було встановленно додаткове обладнання
  • минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів.

Web Студия AStra Link